- Pobierz fomularz reklamacyjny (link do formularza znajduje się na dole strony), wydrukuj go i wypełnij podając wszystkie niezbędne informacje.
- Możesz własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
- Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
Winsport Poland sp. z o.o.
ul. Gustawa Morcinka 5 lok. 22
01-496 Warszawa
z dopiskiem "CAMPUS.COM.PL - REKLAMACJA" - Reklamowany produkt wraz z oświadczeniem możesz również dostarczyć osobiście na adres:
Winsport Poland sp. z o.o.
ul. Gustawa Morcinka 5 lok. 22
01-496 Warszawa -
Przesłanie zwracanego towaru na inny adres może spowodować znaczące wydłużenie procesu reklamacji.
-
Nie odbieramy towarów przesłanych do paczkomatu.
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Zamieszczenie dopisku "CAMPUS.COM.PL - REKLAMACJA" na paczce przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
- Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania. Zgłoszenie reklamacyjne w wersji PDF jest dostępne pod linkiem: Zgłoszenie reklamacyjne (PDF)
Niniejszy dokument obowiązuje od 2021-01-01
Winsport Poland sp. z o.o.
ul. Piękna 18
00-549 Warszawa