1. Zamówienia, które zostały złożone i opłacone danego dnia do 12:00 są z reguły kompletowane i przekazywane kurierowi jeszcze tego samego dnia. Zamówienia opłacone po 12:00 są kompletowane i wysyłane dnia następnego. Realizacja zamówień złożonych i opłaconych w piątek może się przesunąć do poniedziałku następnego tygodnia. To samo dotyczy zamówień złożonych w sobotę i niedzielę.
  2. W przypadku opóźnień leżących po naszej stronie staramy się skontaktować z klientem bez zbędnej zwłoki i poinformować o przyczynach opóźnienia oraz planowanym terminie realizacji.
  3. Obecnie dostawa zamówionych towarów jest możliwa na dwa sposoby:
    1. Kurier InPost - usługa płatna zgodnie z cennikiem podanym w trakcie realizacji zamówienia,
    2. Odbiór osobisty w punkcie handlowym w Warszawie - usługa bezpłatna
  4. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Faktyczny termin dostarczenia towaru jest uzależniony od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  5. W większości przypadków przed dostarczeniem przesyłki kurier kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia obecności osoby uprawnionej w miejscu dostarczenia przesyłki. Ponieważ jednak kurier nie ma obowiązku skontaktowania się z odbiorcą, nie możemy zagwarantować, że taka czynność zostanie dokonana.
  6. Żeby sprawdzić status przesyłki wejdź na stronę Śledzenie przesyłek kuriera i wpisz numer przesyłki w odpowiednim miejscu.

Niniejszy dokument obowiązuje od 2021-01-01

Winsport Poland sp. z o.o.

ul. Piękna 18

00-549 Warszawa

close

Wishlist