1. Pobierz fomularz reklamacyjny (link do formularza znajduje się na dole strony), wydrukuj go i wypełnij podając wszystkie niezbędne informacje.
  2. Możesz własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
  3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

    Winsport Poland sp. z o.o.
    ul. Gustawa Morcinka 5 lok. 22
    01-496 Warszawa

    z dopiskiem "CAMPUS.COM.PL - REKLAMACJA"
  4. Reklamowany produkt wraz z oświadczeniem możesz również dostarczyć osobiście na adres:

    Winsport Poland sp. z o.o.
    ul. Gustawa Morcinka 5 lok. 22
    01-496 Warszawa
  5. Przesłanie zwracanego towaru na inny adres może spowodować znaczące wydłużenie procesu reklamacji.

  6. Nie odbieramy towarów przesłanych do paczkomatu.

  7. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Zamieszczenie dopisku "CAMPUS.COM.PL - REKLAMACJA" na paczce przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
  8. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
  9. Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania. Zgłoszenie reklamacyjne w wersji PDF jest dostępne pod linkiem: Zgłoszenie reklamacyjne (PDF)

Niniejszy dokument obowiązuje od 2021-01-01

Winsport Poland sp. z o.o.

ul. Piękna 18

00-549 Warszawa

close

Wishlist