Reklamacje
  • Jak zareklamować produkt
    1. Pobierz fomularz reklamacyjny (link do formularza znajduje się na dole strony), wydrukuj go i wypełnij podając wszystkie niezbędne informacje
    2. Możesz własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
    3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

      WINSPORT POLAND SP. Z O.O.
      ul. Gustawa Morcinka 5 lok. 22
      01-496 Warszawa


      z dopiskiem „CAMPUS.COM.PL - REKLAMACJA”
    4. Reklamowany produkt wraz z oświadczeniem możesz również dostarczyć osobiście na adres:
      WINSPORT POLAND SP. Z O.O.
      ul. Gustawa Morcinka 5 lok. 22
      01-496 Warszawa
    5. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Zamieszczenie dopisku „CAMPUS.COM.PL - REKLAMACJA” na paczce przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
    6. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
    7. Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.
    8. Formularz reklamacyjny wersji PDF jest dostępny pod linkiem - Zgłoszenie reklamacyjne
Wersja z dnia 2015-01-01

Winsport Poland sp. z o.o.
al. Jerozolimskie 56c
00-803 Warszawa